تهران . میدان ونک . کوچه صانعی . ساختمان پزشکان سینا . پ 26

ساعات کاری : شنبه تا چهارشنبه - 8am to 9pm
  تماس : 021000000

هزینه عمل تنگی واژن ۱۴۰۲

س: در مورد جراحی عمل زیبایی واژن بیشتر توضیح دهید

 

پاسخ: برش هایی برای برداشتن بافت اضافی ایجاد می شود، سپس برش ها بسته و پانسمان می شوند. لیپوساکشن ممکن است برای برداشتن چربی اضافی در لابیا ماژور انجام شود. این معمولا برای مونس پوبیس انجام می شود.

 

س: آیا جراحی تنگی واژن  جای زخم باقی می گذارد؟

 

پاسخ: هر جراحی پتانسیل ایجاد جای زخم را دارد. بافت های واژن بسیار شبیه بافت داخل دهان شما هستند، به راحتی و با زخم های جزئی بهبود می یابند. در حالی که جراحان دیگر تنها به آن تکیه می کنند تا بیماران خود را از عدم وجود اسکار مطمئن کنند. من یک تکنیک بخیه بسیار کارآمد را توسعه داده ام که احتمال ایجاد اسکار را حداقل تا 25٪ به حداقل می رساند. با تکنیک او لازم نیست نگران جای زخم باشید.

 

س: آیا بیمه لابیاپلاستی را پوشش می دهد؟

 

پاسخ: اکثر بیمه نامه های درمانی درمان بیماری های لب و فرج را پوشش می دهند. در حالی که لابیاپلاستی ممکن است گاهی برای درمان بیماری‌هایی که لابیا را درگیر می‌کنند (مانند سرطان) انجام شود، اکثر شرکت‌های بیمه از پوشش این نوع جراحی فقط به خاطر زیبایی خودداری می‌کنند. اگر از نظر پزشکی ضروری تشخیص داده شود، بیمه شما ممکن است لابیاپلاستی را پوشش دهد. توصیه می‌کنیم که پزشک اصلی یا متخصص زنان شکایات و ناراحتی‌های شما را با اندازه لابیای شما مستند کند، به این ترتیب ممکن است شرکت بیمه را وادار به پوشش جراحی کنید.

 

س: جراحی لابیاپلاستی چه خطراتی دارد؟

 

A: این روش به طور کلی بسیار کم خطر است. زمانی که با تجربه و دقت به درستی انجام شود، ایمن و موثر است، شما در دستان امن با جراحان دقیق و مجرب ما خواهید بود. مانند هر عمل جراحی دیگری خطر کم وجود دارد مانند:

 

عفونت

خون ریزی

بخیه ها شل می شوند

جای زخم

این موارد بسیار نادر است و به ندرت اتفاق می افتد. تیم ما ماهر است و در هنگام انجام جراحی شما نهایت دقت را خواهد داشت.

 

بعد از لابیاپلاستی – بازیابی لابیاپلاستی شما

 

نکاتی که باید بعد از عمل لابیاپلاستی بدانید

 

س: چه مدت طول می کشد تا از لابیاپلاستی بهبود یابد؟

 

پاسخ: لابیاپلاستی یک عمل نسبتا جزئی است که حدود یک ساعت طول می کشد تا انجام شود. بیماران می توانند در همان روز جراحی به خانه بروند. پس از ترخیص از مرکز ما، جراح شما دستورالعمل های خاصی را در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهید، ارائه می دهد. به طور کلی، بلافاصله پس از جراحی به 2 یا 3 روز استراحت و حداقل 4 تا 8 هفته استراحت از فعالیت های کاهش دهنده مانند رابطه جنسی و ورزش نیاز دارید. جراح ما به شما توصیه می کند که چه زمانی می توانید فعالیت های عادی مانند آمیزش جنسی و ورزش را از سر بگیرید. طبیعی است که بیماران ما نخواهند دلیل جراحی خود را در محل کار بیان کنند. به همین دلیل است که ممکن است از یک عذر پزشکی عمومی برای جلوگیری از ارائه جزئیات در مورد جراحی استفاده کنیم. به خاطر داشته باشید که در طول روند بهبودی، جراح پیشرفت شما را زیر نظر خواهد داشت.

 

س: بعد از جراحی لابیاپلاستی چه باید کرد؟

 

پاسخ: بلافاصله پس از عمل جراحی، شما را به خانه می‌فرستند تا حداقل سه روز استراحت کنید، در صورت لزوم بیشتر. برای جلوگیری از عفونت و تسکین درد، نسخه ای برای مسکن برای شما تجویز می شود که در دوران نقاهت باید مصرف کنید.

 

ملاحظات خاصی وجود دارد که باید بعد از لابیاپلاستی خود رعایت کنید، مانند تمیز نگه داشتن ناحیه واژن در طول فرآیند بهبودی. شما باید به آرامی ناحیه مورد نظر را به طور روزانه تمیز کنید، به خصوص بعد از استفاده از دستشویی. همچنین ممکن است در هفته‌های بعد از عمل لازم باشد که از نوار بهداشتی استفاده کنید تا خونریزی خفیفی که ممکن است بعد از جراحی رخ دهد خیس شود. لطفا دستورالعمل های بعد از جراحی خود را دنبال کنید. در طول دوران نقاهت مراقب باشید زیرا بهترین نتیجه برای عمل شما به میزان مراقبت از خود در طول بهبودی بستگی دارد.

 

س: آیا جراحی لابیاپلاستی می تواند باعث عدم حساسیت در لابیا شود؟

 

پاسخ: جراحی زیبایی لابیاپلاستی در صورت انجام صحیح نمی تواند باعث کاهش حساسیت شود. می توانید مطمئن باشید که این خطر بسیار نادر است. تیم ما تمام اقدامات احتیاطی لازم را برای اطمینان از ایمنی و راحتی شما قبل، حین و بعد از جراحی انجام می دهد. در حالی که مقداری حساسیت در لابیا وجود دارد، نقطه حساس اصلی در واژن، کلیتوریس است. کلیتوریس بزرگترین نقطه لذت برای هر زنی است و جراحی این ناحیه را لمس نمی کند. با این حال، ممکن است مقدار بافت پوشاننده کلیتوریس را در روشی به نام هودکتومی کلیتورال کاهش دهد.

 

س: چه زمانی لابیا پس از لابیاپلاستی به طور کامل بهبود می یابد؟

 

س: من بلافاصله بعد از عمل جراحی خود چگونه ظاهر خواهم شد؟

 

پاسخ: در چند روز اول پس از جراحی کوچک کردن لابیا، احتمالاً کاملاً متورم و کبود خواهید شد. علاوه بر بخیه های خود، ممکن است در مورد ظاهر خود نیز نگران باشید. با این حال، ظاهر شما قطعاً با بهبودی بهبود می یابد. پس از دو تا سه هفته اول، کاهش قابل توجهی در تورم و کبودی مشاهده خواهید کرد. این فقط هر روز بهتر می شود.

 

س: چه زمانی می توانم دوش بگیرم؟

 

پاسخ: شما باید حدود 24 ساعت پس از جراحی خود صبر کنید تا اولین دوش خود را بگیرید.

 

س: چگونه می توانم به دستشویی بروم؟ آیا نیش خواهد زد؟

 

پاسخ: برش ها به درستی بسته می شوند، بنابراین در حین ادرار نباید احساس سوزش یا درد داشته باشید. شما می توانید به طور طبیعی ادرار کنید. پس از اتمام کار، باید به آرامی محل را با آب بشویید (می توانید از یک بطری فشرده استفاده کنید) سپس به آرامی خشک کنید. هنگام اجابت مزاج زیاد فشار نیاورید. در موارد نادری که احساس درد کردید، لطفاً فوراً به من اطلاع دهید. ممکن است به این معنی باشد که برش های شما باز شده است یا ممکن است عفونت داشته باشید.

 

س: چه زمانی می توانم دوباره رابطه جنسی داشته باشم؟

 

پاسخ: شما می توانید رابطه جنسی را حدود یک ماه پس از جراحی کوچک کردن لابیا شروع کنید. اگر خیلی زود بعد از کاهش لابیا رابطه جنسی داشته باشید، ممکن است بهبودی خود را به خطر بیندازید. بخیه های شما ممکن است باز شوند. این بسیار دردناک است و باید من را ببینید تا دوباره آنها را ببندید. اگر این اتفاق بیفتد جای زخم های شما نیز ممکن است بدتر شوند.

 

س: چه زمانی می توانم دوباره ورزش کنم؟

 

پاسخ: می توانید بعد از حدود چهار تا هشت هفته (بسته به میزان بهبودی خود) ورزش را شروع کنید. قبل از این زمان، می توانید ورزش های آرام و آرامی مانند پیاده روی انجام دهید. این به گردش خون شما کمک می کند و از تشکیل لخته های خون جلوگیری می کند.

 

مهم است که از هر گونه فعالیتی که می تواند لابیای شما را تحریک کند در ماه اول اجتناب کنید، مانند استفاده از تامپون، اسب سواری یا پوشیدن لباس های بسیار تنگ و بند بند. با این حال، اگر بهبودی شما سریع باشد، ممکن است این مدت کوتاهتر باشد.

 

س: جای زخم های من چگونه خواهد بود؟

 

پاسخ: من برای ایجاد هرگونه برش در چین های طبیعی ناحیه تناسلی شما مراقبت بیشتری می کنم. من همچنین از یک تکنیک بخیه منحصر به فرد استفاده می کنم که باعث برآمدگی یا جمع شدن بافت ها نمی شود. به این ترتیب، اسکارهای حاصل مانند پوست اطراف به خوبی پنهان و صاف می مانند. با پیروی از دستورالعمل‌های مراقبت‌های بعد از عمل که قبل از جراحی به شما می‌دهم و رعایت بهداشت خوب، جای زخم‌های شما به تدریج به خطوط نازک و نقره‌ای محو می‌شود. این می تواند حدود یک سال یا بیشتر طول بکشد. شما و دیگران به سختی آنها را خواهید دید!

 

س: چه زمانی نتایج نهایی لابیاپلاستی خود را می بینم؟

 

پاسخ: اگر بهبودی شما طبیعی باشد، پس از حدود چهار تا شش ماه می توانید نتایج بهینه خود را مشاهده کنید. با این حال، باید بتوانید ایده خوبی از نحوه ظاهر خود در حدود شش هفته یا بیشتر داشته باشید، زیرا در آن زمان است که بیشتر تورم و کبودی برطرف می شود. مانند هر جراحی، شما باید تمام مراحل بهبود را طی کنید، پس از آن، تمام کبودی ها و تورم ها برطرف شده و بافت به طور یکنواخت ترمیم شده و متقارن به نظر می رسد.

 

س: آیا لابیاپلاستی بر حس تأثیر می گذارد؟

 

پاسخ: مقداری بی‌حسی پس از جراحی، به خصوص به دلیل تورمی که ایجاد می‌شود، شایع است. این بی حسی با فروکش کردن تورم از بین می رود. بنابراین، معمولاً هرگز دائمی نیست. برخی از بیماران نگران این هستند که لابیاپلاستی ممکن است حس جنسی آنها را کاهش دهد، اما نباید نگران کننده باشد. این به این دلیل است که کلیتوریس نقطه کانونی احساسات جنسی زنان است. لابیاپلاستی روی کلیتوریس تاثیری ندارد.

 

س: آیا می توانم لابیاپلاستی را همزمان با جراحی دیگری انجام دهم، مانند عمل جراحی شکم؟

 

پاسخ: لابیاپلاستی را می توان با روش های دیگری که ناحیه تناسلی زنان را هدف قرار می دهد، مانند کاهش کلاهک کلیتورال یا پف کردن لابیا، با خیال راحت انجام داد. کاهش کلاهک کلیتورال روشی است که میزان بافتی را که کلیتوریس را می پوشاند (پرپوس) کاهش می دهد. پف کردن لابیا روشی است که چربی خود را به لابیا اضافه می کند و آن را حجیم تر و کمتر چین و چروک می کند. همچنین می‌توانید سایر روش‌های زیبایی را انتخاب کنید که نواحی دیگر بدن را درمان می‌کنند، مانند بزرگ کردن سینه برای یک تغییر چشمگیر. در طول مشاوره اولیه شما، می توانیم در مورد کارهایی که می توانید همزمان انجام دهید صحبت کنیم. دوبرابر کردن رویه‌ها، تا زمانی که ایمن هستند، می‌تواند کمی مقرون به صرفه‌تر باشد. این به این دلیل است که شما باید به جای دو بار، فقط یک بار برای تسهیلات جراحی بپردازید.

 

س: آیا لابیاپلاستی تجدیدنظر انجام می دهید؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *